loading...
دنیای فناوری
Ali بازدید : 3730 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (12)

گوشی های سونی (SONY) نسل اکسپریا(xperia) اغلب بابیشتر دچار مشکل تاچ یا خطای لمس هستند؛ یعنی هنگام کشید لاک اسکرین خود یا هنگام بازی یا سویچ کردن در صفحات منو دچار مشکل شده و خیلی سخت قادر به این کار بوده اید اما امروز نرم افزار برای شما آماده کردم که تمام این مشکلات را حل می کند.حتی من خودم از نرم افزار استفاده میکنم و به شما تضمین میدهم که کارایی کامل دارد.شما از این پس از استفاده از گوشی خود لذت خواهید برد.به جرئت می توانم بگویم که تا کنون کسی این نرم افزار را نشناخته و شما میتوانید جزء اولین کسانی باشید که از این نرم افزار استفاده میکنند.

گوشی های سونی (SONY) نسل اکسپریا(xperia) اغلب بابیشتر دچار مشکل تاچ یا خطای لمس هستند؛ یعنی هنگام کشید لاک اسکرین خود یا هنگام بازی یا سویچ کردن در صفحات منو دچار مشکل شده و خیلی سخت قادر به این کار بوده اید اما امروز کسانی باشید که از این نرم افزار استفاده میکنند.

لینک دانلود به این سایت منتقل شد: almasplus.ir/?p=492

دانلود


دانلود نرم افزار

حجم:34.7 KB

پیش نیاز:اندورید1.6 و بالاتر


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1394/11/17 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

سلام خواهشا جواب بدید
من اکسپریا زد فور جی دارم اندروید 5.1.1 که هر کاری کردم نتونستم به 4.4 برگردونم در ضمن تو 4.4 هم این مشکلی رو که عرض میکنم داشتم
تاچ ال سی دی بعضی موقع ها بصورت خودکار شروع به لمس بعضی جاهای ال سی دی میکند یا موقع باز کردن قفل پترن دگر کار نمی کند با چنذ تا نرم افزار تست ال سی دی امتحان کردم مشکلی نداشت به نظرم مشکل نرم افزاری باشه
مرسی از کمکتون
پاسخ : رام اندروید 4.4 را دانلود کنید و با نرم افزار فلش تولز رام را فلش کنید.مشکل شما حل خواهد شد

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/11/17 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

اسم نرم افزار چیه

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/11/17 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

سلام خواهشا جواب بدید
من اکسپریا زد فور جی دارم اندروید 5.1.1 که هر کاری کردم نتونستم به 4.4 برگردونم در ضمن تو 4.4 هم این مشکلی رو که عرض میکنم داشتم
تاچ ال سی دی بعضی موقع ها بصورت خودکار شروع به لمس بعضی جاهای ال سی دی میکند یا موقع باز کردن قفل پترن دگر کار نمی کند با چنذ تا نرم افزار تست ال سی دی امتحان کردم مشکلی نداشت به نظرم مشکل نرم افزاری باشه
مرسی از کمکتون

این نظر توسط جابر در تاریخ 1393/07/22 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

باسلام. چرا رو گوشی سونی زدوان نصب نمیشه

این نظر توسط برزین در تاریخ 1393/07/10 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش خیلی خیلی ممنون که این نرم افزارو اینجا گذاشتی
مشکلمو حل کرد ایشاا..هرکجا که هستی شاد و موفق باشی

این نظر توسط saeed parnian در تاریخ 1393/04/25 و 9:47 دقیقه ارسال شده است

سلام من sony xperia C2305. دارم مشکل خطای تاچ پیداکرده هرچه هم برنامه touch fw میزنم نصب نمیشه چیکارکنم یه راهنمایی کنین تعمیرگاه گفت بایدlcd عوض کنی 200 بالاترم خرجشه

این نظر توسط میثم در تاریخ 1393/04/15 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

سلام من روی گوشیم ریختم ولی نصب نشد لطفا جواب بدین؟

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/03/12 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش . من روی سونی یو ریختم ولی نصب نمیشه . لطفا بگو مشکل چیه؟

این نظر توسط مازیار در تاریخ 1393/02/27 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

سلام، من گوشیم اکسپریا وی هست، هر کاری کردم این نرم افزار روش نصب نشد. ممنون میشم راهنماییم کنین

این نظر توسط هاشم در تاریخ 1393/01/09 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

از لطف شما بسیار سپاس گزارم امیدوارم که به هرچی که میخواهی برسی نمی دونم چطور جبران کنم شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
چطور بود؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 3,970
  • بازدید سال : 45,373
  • بازدید کلی : 836,179